Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Τζαρτζαρισμα

Συχνά όταν περπατάω στο πεζοδρόμιο, ιδίως με πολυκοσμία, πάρα πολλές γυναίκες μου κόβουν το δρόμο, περνώντας από δεξιά μου. Παρατηρώντας πίσω μου μετά, βλέπω οτι κάμποσες από αυτές στρίβουν πι προς τα δεξιά μπροστά τους. Κάνουν δηλαδή ένα ζικ-ζακ μπροστά μου και πίσω μου. Φως φανάρι οτι το κάνουν επίτηδες. Προφανώς για να τις παρατηρήσω αλλά και να παραμερήσω για να περάσουν αφού όταν έρχονται προς το μέρος μου, κάνουν πως δεν με βλέπουν κοιτάζοντας πχ στο τηλέφωνο τους. Αφού το καιρώ αυτό εδώ και πολύ καιρό, δεν μπορώ να τις κάνω το χατήρι. Ετςι, όσες δεν περνάνε από δεξιά μου, περνάνε ετςι κανονικά από αριστερά μου αλλά πέφτοντας μπρος στο δεξιό μου μπράτσο, για να παραμερήσω δηλαδή. Αυτό γίνεται ανυπόφορο όσο αυξάνονται τα τέτοια περιστατικά, όσο αυξάνεται το σύνολο αυτών. Αποφασίζω λοιπόν να αντιδρώ. Στην πρώτη περίπτωση, του ζικ-ζακ, τις υπενθυμίζω να πανε δεξιά μπροστά τους, αφού ΥΠΑΡΧΕΙ ελεύθερος χώρος συνηθεστατα. Στην δεύτερη περίπτωση, που πέφτουν στο δεξιό μου μπράτσο για να παραμερήσω, ΔΕΝ παραμεράω πια, μόνο αντιστέκονται. Αποτέλεσμα ; Δεν θα το ποστέψετε ! Πολλές φορές ΑΥΤΕΣ με τζαρτζάρουν ! Αποφάσισα να βάζω περισσότερη δύναμη εκεί και τότε έχουμε ισοπαλία περίπου. Φαντασθειτε τι πολλή δύναμη που βάζουν οι γυναίκες για να τζαρτζάρουν έναν άνδρα, αφού φυσιολογικά έχουν ποη λιγότερη φυσική δύναμη από εμάς τους άνδρες. Σας εκπλήσσω ; Ε, αν προσέξετε την περίπτωση που σας λέω, προφανώς θα το διαπιστώσετε να γίνεται και σε σας αά οι γυναίκες προβαίνουν σε κόλπα τέτοια που εμείς οι άνδρες νομίζουμε οτι είναι λεπτομέρειες κατα ΛΑΘΟΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: