αθεϊα


ΑΘΕΪΑ ΑΘΕΟΙ  -  το μελλον μας ανηκει
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΘΕΪΑ:
Το παπαδαριο προβαλλει ως αποδειξεις, ως επιχειρηματα της υπαρξης ψυχης, πνευματος, Θεου, αγιων, αγγελων, διαβολων, τριβολων κλπ, καποιες υποθετικες προτασεις σε αναλογα ερωτηματα. Αποδειξη περι ανυπαρξιας ολων αυτων μπορει να ειναι η μονη λογικη απορριψη των επιχειρηματων αυτων που πιστευουν σ’αυτα, ο συλλογισμος που συμπεραινει πως ολα αυτα ειναι μονο υποθετικες προτασεις και παραλογες μαλιστα. Πραγματι, αν το φιλοσοφησετε λιγακι θα δειτε οτι ουτε στη λογικη χωρουν ουτε στην επιστημονικη πραγματικοτητα τα οσα αναφερονται μεσα στα λεγομενα ιερα βιβλια περι υπαρξεως αυτων των «πνευματικων» οντοτητων.  Και το αλλο : πως γινεται τα ιερα βιβλια τους να ξεχασαν να αναφερθουν στους ανθρωπους erectus, abilis, neanderthal και αλλους ; Και σε τοσα αλλα ειδη ζωων που εξαφανιστηκαν, δεινοσαυρους κλπ ; Και για το οτι υπαρχουν τοσα πολλα αστερια, σαραντα δυο δισεκατομυρια γαλαξιες εχουν μεχρι σημερα ανακαληφθει με εκατονταδες εκατομυρια αστρα το καθενα ; Ολα αυτα οι επιστημονες δεν τα λενε για να φερουν σε δυσκολη θεση το παπαδαριο και τους θεολογους, ετσι ; Βλεπετε γιατι το παπαδαριο μισει την επιστημη χωρις βεβαια να το ομολογει ; Οταν σου λεν τα λεγομενα ιερα βιβλια των θρησκειων αλλα και οι πιστοι τους οτι υπαρχει κατι καπου που δεν μπορουν να σου το δειξουν ουτε και συ απο μονος σου να το δεις, ουτε και οι φυσικες επιστημες το εχουν ποτε ανακαλυψει, ουτε και η λογικη οπως την ξαιρεις το επιβεβαιωνει, τοτε αυτο το κατι λεγεται παραξενο, οσο κι αν εκλαμβανεται ως ιερο απο τον πολυ κοσμο. Τοτε εκεινοι που μιλουν γι' αυτο το παραξενο πρεπει να το αποδειξουν με την λογικη. Αν δεν το μπορουν αυτοι, για πιο λογο να θεωρεις οτι μπορει να ειναι αληθινο ή να χολοσκας εσυ για να τους αποδειξεις οτι δεν υπαρχει εκεινο το κατι ; Δηλαδη ο καθενας αν μου λεει οτι υπαρχει κατι το παραξενο, υποστηριζοντας οτι αν δεν μπορω να αποδειξω την ανυπαρξια του, θα πρεπει να δεχομαι οτι υπαρχει ;  Και αν ψαχνω καθε φορα για κατι παραξενο, θα καταληξω να μην κανω τιποτε αλλο παρα να ασχολουμε σ'ολη μου τη ζωη με το να αποδειχνω πως δεν υπαρχουν αυτα τα παραξενα ! Και παλι, πολλοι πιστευοντες οτι υπαρχουν θεοι, διαβολοι και τετοια, το επιμενουν οτι υπαρχει προφεροντας μονο επιφανειακα λογικα επιχειρηματα. Οταν ομως εμβαθυνει κανεις την εξεταση αυτων των επιχειρηματων τους, τα βρισκει σαχλαμαρες, οπότε οι πιστευοντες αλλαζουν τροπαριο λεγοντας πως η υπαρξη του θεου δεν αποδιχνεται με την ανθρωπινη λογικη ! Για κατσε, οταν μου λες πως "για καθε τι υπαρχει ενας δημιουργος, ετσι και για το συμπαν, δηλαδη ο θεος", αυτο δεν το παρουσιαζεις ως ενα λογικο επιχειρημα ; Ειναι λογικο επιχειρημα μονο για τους αφελεις οπως θα αποδειξουμε παρα κατω. Ή μας λεν η υπαρξη του θεου ειναι θεμα πιστης και οχι λογικης. Για κατσε παλι, δηλαδη για να πιστεψω κατι δεν πρεπει πρωτα να το δω ή να το εξετασω με την λογικη ; Η μας λεν αφου οι πατεραδες μας πιστευαν ετσι, εμεις αν δεν πιστευουμε τα ιδια, ειναι σαν να μην τους σεβομαστε. Μπα ; αν οι προγονοι μας ειχαν λαθος ιδεα για κατι, πρεπει και εμεις να συνεχιζουμε να την εχουμε την ιδια για να συνεχιζουμε να τους σεβομαστε ; Αυτοι πιστευαν οτι η γη ειναι πλατειά και  ερχεται πανω της ο ηλιος την ημερα και κρυβεται απο κατω της την νυχτα. Να πιστευουμε και μεις το ιδιο ; Και οτι τη νυχτα υπαρχουν αυτα μονο τα αστρα που τα βλεπουμε δυο χιλλιαδες περιπου τον αριθμον για να μας φωτιζουν και πανω απο αυτα τα αστρα ειναι ο θεος με τον παραδεισο του, τον μπαξε του δηλαδη, και απο κει μας παρατηρει ολους. Να συνεχισουμε και μεις μ’ αυτην την « σοφια » ; Και οτι ο προγονος του ανθρωπου ειναι ο Αδαμ μαζι με την αγαπημενη του την Ευα και οχι οι Australopithecus afarensis με την διασημη Lucy τους ή καποιοι προγενεστεροι ή μεταγενεστεροι οπως homo habilis, homo erectus, homo neandertalesis κλπ. Και εαν η λογικη μας εξελιχθει τοσο που να μας οδηγει στο συμπερσμα οτι δεν υπαρχει ουτε θεος ουτε διαβολος ουτε κανενα αλλο πνευμα, εμεις πρεπει να συνεχιζουμε να πιστευουμε οτι υπαρχουν εστω και κοντρα στην λογικη μας ; Για να φερουν σε δυσκολη θεση τον αθεο οι σπιριτουαλιστες φερνουν το επιχειρημα οτι η ειστημη δεν μπορει να λυσει ολες τις αποριες, αρα, λενε, και η θεση της περι μη υπαρξης πνευματικων υπαρξεων δεν μπορει να ληφθει σοβαρα υπ’ οψιν. Απανταμε : Οι ανθρωποι κρινουν με την λογικη βασει των γνωσεων τους των υπαρχοντων μεχρι την εποχη τους. Οταν αμελουμε να σκεφτωμαστε ετσι, πεφτουμε θυματα των πονηρων. Π.χ. του παπαδαριου. Ομως το παπαδαριο δεν σκεφτεται και δρα γενικα στη ζωη του συμφωνα με την υπαρχουσα λογικη ; Ε λοιπον ετσι και εμεις. Συμφωνα με την υπαρχουσα λογικη κρινουμε ανυπαρκτα ολα τα πνευματα, ψυχες, θεους, διαβολους, τριβολους, γεννημενα απο την φαντασιωση των πρωτογονων ανθρωπων. Ο λογικος ανθρωπος αρκειται να πεισθει για κατι, περι υπαρξεως του ή μη, αρκει να εχει μια και μονη αποδειξη λογικου επιχειρηματος. Εμεις εδω δεν θα αρκεσθουμε μονο σε μια τετοια αλλα σε πολλες, διοτι υπαρχουν και οι λιγωτερο ξυπνιοι, ε τι να κανουμε ! Εξυπακουεται παντως οσοι πεισθουν εδω να μην τις λενε σε χοντροκεφαλους.
Πνευμα αυτουσιο ή ψυχη υπαρχει ; Οχι βεβαια ! Και πνευματος μη υπαρχοντος μηδε Θεου, αφου μας λεν οτι ο Θεος ειναι πνευμα. Περι πνμευματος, θα το εξετασουμε λιγο μακροσκελως επειδη ειναι η βαση καθε θρησκειας και ταχαμ του υπαρχοντος καθε ειδους θεου, διαβολων, τριβολων, νεραϊδων, καλικαντζαρων, φαντασματων κλπ. Αυτοι λοιπον που μας λεν οτι υπαρχει πνευμα, οταν τους ρωταμε, «καλα τι ειναι πνευμα ;», μας απαντανε ή ακαταλαβιστικα λεγοντας κατι αλλο που χρειαζεται επισης εξηγηση ή αυτο που λενε ειναι τελικα, καλοεξεταζομενο, υλη ! Λενε, 1 :  Ο Θεος ειναι πνευμα. Εμεις απ’ο,τι ξαιρουμε απο το δημοτικο σχολειο κιολας η λεξη πνευμα παραγεται απο το ρημα πνεω, οπως η λεξη ρευμα απο το ρημα ρεω. Ρευμα ειναι το κατι συγκεκριμενο υλικο που ρεει. Πνευμα το κατι συγκεκριμενο υλικο που πνεει. Ο αερας πνεει. Πνευμα δηλαδη επρεπε να λεγεται καποια ποσοτητα του αερος (που πνεει). Καποια ποσοτητα υγρου που ρεει να τη λεμε ρευμα. Το κατεστημενο κηβδηλοποιει αυτα τα νοηματα και μας λεει το πνευμα του αερος θα το λετε ρευμα και με τη λεξη πνευμα θα εννοειτε κατι οχι υλικο (τρεχα γυρευε). Το πνευμα θα λετε ειναι ΨΥΧΗ. Ας το εξετασουμε πιο εμπεριστατωμενα. Αν υπαρχει η ψυχη, τοτε ή γεννιεται ή ερχεται καποια στιγμη μεσα στη φυση του ανθρωπου αφου υπαρχει βεβεαια πριν απο την υπαρξη καθε ανθρωπου. Που ; Στον αερα και βολταρουν ολες (καλημερα σας τι κανετε, καλα ευχαριστω, εσεις ) περιμενοντας την καταλληλη στιγμη για να δημιουργησει ξαφνικα τσουπ την ταδε ζωη δηλαδη το ταδε σπερματοζωαριο ; Ποιο απο ολα σε καθε εκσπερματωση ; Εδω οι ειδικοι επιστημονες, οι βιολογοι, μας λεν οτι ολα τα σπερματοζωαρια εχουν την σπιθα της ζωης. Και ειναι περιπου 200 εκατομυρια σε καθε εκσπερματωση ! Δημιουργουνται τοτε ή ερχονται τοτε 200 εκατομυρια ψυχες σε καθε εκσπερματωση ; Να τις κλαιμε που παν χαμενες καθε φορα πολλαπολασιαζομενες επι χιλιαδες φορες στη ζωη του ανδρος ; Να, να πουμε τουλαχιστον δεκα χιλιαδες εκσπερματωσεις επι 200 εκατομυρια καθε φορα, μας κανουν 20.000.000.000 παραγωγης σπερματοζωαριων στη ζωη ενος ανδρος. Προσεξτε : Ερχονται δηλαδη στα τετοια του ανδρος 20.000.000.000 ψυχες στη ζωη του για να γονημοποιηθει στην τυχη στις μερες μας ενα μονο να γινει ενας νεος ανθρωπος, διοτι στις μερες μας ενα παιδι κανουμε ολο κι ολο. Μα γιατι στο καλο 20.000.000.000 ψυχες να ερχονται σε καθε ανδρα και να φευγουν ή να πεθαινουν τζαμπα και βερεσε ; Προφανως το παπαδαριο δεν μπορει να μας απαντησει και για δικαιολογια του για υπεκφυγη θα πει οτι το ρεζιλευουμε επιτηδες το ζητημα, δεν το εξεταζουμε σοβαρα. Καλως. Ας το εξετασουν αυτοι τοτε σοβαρα, να τους ακουσουμε. Δεν το μπορουν. Αλλα θα προσθεσουμε και κατι ακομη το πραγματικο για να τους προκαλεσουμε να ενδυναμωσουν την υπεκφυγη τους. Τα σπερματοζωαρια, τους λεμε, παραγονται μεσα στα δυο απο τα τρια γεννητικα οργανα του ανδρος. Γεννητικα οργανα που τοσο σας πιανει αλεργια να ακουτε την ονομασια τους στην καθομιλουμενη γλωσσα. Αν λετε οτι υπαρχουν οι θεοσεβουμενες ψυχες, θεοσεβουμενο παπαδαριο και θεοσεβουμενοι «καθηγητες» θεολογοι, δεχτειτε το οτι εκει μεσα, στα δυο απο τα τρια, ερχονται τσουπ 200 εκατομυρια πριν απο καθε φορα παραγωγης για να ειναι ετοιμες τσουπ μεσα στο σπερματοζωαριο προτου αυτο ... δημιουργηθει κιολας ! Εμεις, σαν πιο σοβαροι, καταληγουμε στο συμπερασμα οτι τα περι υπαρξης ψυχης ως πηγη της ζωης και οτι η ζωη εξαρταται απο αυτην ως το τελος της, ειναι παραμυθια για αγριους. Εμεις πιστευουμε ο,τι οι ειδικοι επι του θεματος της ζωης, οι βιολογοι, μας λενε περι της ζωης. Δεν αναφερονται σε ψυχη, δεν υπαρχει ψυχη. Το παπαδαριο ηταν αρμοδιο να εξηγει καταστασεις πριν εμφανισθουν οι αρμοδιοι επιστημονες. Τωρα που υπαρχουν αυτοι, ειναι ωρα να να μας κανει τη χαρη το παπαδαριο να δραπετευσει. Να μην αναμυγνυεται σε ξενους αχυρωνες. Αν δεν το κανει, το διωχνουμε εμεις. Τα περι ζωης των εμβρυων ειναι μοναδικη αρμοδιοτητα των βιολογων. Τελεια και παυλα. Λενε, 2 :  Ο Θεος ειναι πνευμα, και το πνευμα λεει ειναι ΣΚΕΨΗ. Καλως. Να δουμε τι ειναι η σκεψη. Θα αναφερθουμε στην σκεψη του ανθρωπου διοτι για αυτην ξαιρουμε καλα. Να αρχισουμε απο το σπερματοζωαριο. Εχει το σπερματοζωαριο σκεψη ; Τι να την κανει και τοσο μικρο, δυο επι πεντε μm το κεφαλακι του, εξηντα μm η ουρα του ; Δεν εχει σκεψη το σπερματοζωαριο. Εχει σκεψη το ωαριο ; Εδω δεν εχει το σπερματοζωαριο, θα εχει το ωαριο ; Εχει σκεψη το εμβρυον ; Τι να την κανει ; τρεφεται συνεχως χωρις περικοπες και αυτοματα απο την μανα του και ουτε χρειαζεται σκεψη για να κινηθει ή να κανει κανενα περιπατο. Λοιπον ουτε το σπερματοζωαριο ουτε το ωαριο ουτε το εμβρυο εχουν σκεψη. Το μωρο οταν γεννιεται εχει σκεψη δηλαδη πνευμα ; Παλι οχι βεβαια. Αφου οντας εμβρυο μολις πριν λιγο, δεν ειχε, πως να εχει τωρα ξαφνικα ; ! Αφου δεν εχει καμμια ιδεα μολις γεννηθει, το μονο που εχει ειναι η ικανοτητα να αισθανεται το φυσικο περιβαλλον : κρυο, ζεστη. Αφου τα πρωτοαισθανθει δημιουργειται μεσα στο μυαλο του η ιδεα του ζεστου και η ιδεα του κρυου. Εχει τωρα μολις δυο ιδεες. Εχει την πειρα απο το κρυο απο την ζεστη. Αντιδρα στο κρυο με το κλαμα. Ακουει και θορυβους απο τις ομιλιες των ανθρωπων γυρω του και απο αλλες πηγες. Δημιουργειται στο μυαλο του η ιδεα του θορυβου. Σιγα σιγα με την καθημερινη οριμανση του μυαλου του, ξεχωριζει την φωνη της μητερας του απο αλλες φωνες. Αλλη μια ιδεα. Θα ανοιξει τα ματια του, θα εχει αυτοματως παμπολλες εικονες. Παμπολλες ιδεες. Μπορει καποιες εικονες να συνοδευονται απο καποιους θορυβους. Θα βλεπει την ταδε εικονα, θα ξαιρει τον ταδε θορυβο. Ιδεα σύνθετη. Θα ακουει την φωνη της μητερας του θα την συνδεει με την εικονα της. Βλεπουμε πως οι πρωτες ιδεες σχηματιζονται στο μυαλο του ανθρωπου μεσω των αισθησεων του, χαρις των αισθησεων το και τιποτε αλλο : της φυσικης αισθησης του κρυου, του ζεστου κλπ. Της αισθησης της ακοης. Της αισθησης της ορασης κλπ. Μυαλο και αισθητηρια οργανα ειναι μονο απο υλη. Οι πρωτες ιδεες στον ανθρωπο σχηματιζονται απο υλικα οργανα, απο την υλη. Δεν υπαρχει κανενα πνευμα εδω. Κατι αϋλο. Δεν το βλεπουμε πουθενα, δεν το εχουμε αναγκη πουθενα. Η υλη δεν εχει αναγκη κατι αυλο για να σχηματισει σκεψη. Την «παραγει» η ιδια. Εαν συνεχισουμε την εξελιξη στην περαιτερω κατακτηση ιδεων στο μυαλο του μωρου, θα δουμε οτι συνεχιζεται παντα η ιδια διαδικασια. Αυτο το θεμα ειναι ειδικο και δεν θα το εξετασουμε βαθυτερα εδω. Ειναι αρκετη η εξηγηση που καναμε για να καταλαβουν οσοι δεν το ηξεραν οτι οι ιδεες ειναι προϊον τριων υλικων στοιχειων : του περιβαλλοντος, των αισθητηριων οργανων και του μυαλου ως αποθηκευτικο οργανο αλλα και ικανο για περαιτερω ενεργειες στην συνθεση των ιδεων. Βλεπουμε οτι στην δημιουργια των ιδεων δεν υπεισερχεται καποια εξωτερικη πνευματικη δυναμη αλλα ουτε και καποια εσωτερικη τοιαυτη. Καποιες απο τις ιδεες αποθηκευμενες μεσα στο μυαλο μας αποτελουν την σκεψη μας. Η σκεψη δεν εχει να κανει καθολου με το πνευμα οπως μας το λεν ως αϋλο. Η σκεψη ειναι ενα συνθετο αντικατοπρισμα του εξωτερικου μας κοσμου ληφθεντος εντος μας δια των αισθησεων. Συμπερασμα για το ΠΝΕΥΜΑ ως σκεψη : Οχι, δεν υπαρχει πνευμα ως σκεψη, ουτε αυτουσιο, ανεξαρτητο, εξω απο το μυαλο του ανθρωπου ουτε μεσα στο μυαλο του. Γενικο συμπερασμα : δεν υπαρχει πνευμα – ψυχη. Δεν υπαρχει πνευμα – σκεψη. Αρα δεν υπαρχει απολυτως πνευμα αυτουσιο καπου ! Διοτι οταν μας «εξηγουν» τι ειναι πνευμα, μας λεν ειτε ψυχη ειτε σκεψη. Δεν υπαρχει πνευμα, δεν υπαρχουν πνευματικες δυναμεις ειτε αυτες λεγονται θεοι ή Θεος ή αγιοι ή διαβολος ή σατανας ή νεραϊδες ή καλλικαντζαροι ή και ‘γω δεν ξερω τι αλλο μπορεσαν οι τσαρλατανοι να μας πασαρουν αφου μας ειπαν οτι ολα αυτα ειναι πνευματικες υπαρξεις. Αυτη η πρωτη απορηψη της «αποδειξης» τους για την υπαρξη του Θεου (τους) ειναι αρκετη πιστευουμε, για καθε αναγιγνωσκοντα της κοινης μεσης εξυπναδας. Για οσους εν πασει περιποτωσει δεν ικανοποιουνται απο αυτην, παραθετουμε και μερικες αλλες.
Θεος Δημιουργος υπαρχει ; Οχι βεβαια ! Ιδου δυο αποδειξεις :  Πρωτον :. Ο Ρωσσος επιστημονας του 18ου αιωνα Λομονοσωφ ειναι ο εισηγητης του βασικου κανονα της φυσικης οτι « τιποτε δεν δημιουργειται απο το τιποτε ». Ειναι απλο. Δεν μας χρειζοταν στο κατω κατω της γραφης ο Ρωσσος επιστημονας για αυτην την αποδειξη. Εαν καποιος ειναι μονος δεν μπορει να κανει κατι εξω απο τον ευτο του. Ο,τι μπορει να κανει ειναι να το βγαλει απο μεσα απο τον εαυτο του. Η λεμονια θα κανει λεμονια. Ο ανθρωπος, ανθρωπους. Η γη, ο,τι εχει. Γενικα, καποιο θηλυκο στοιχειο θα γεννησει ενα επομενο του ειδους του. Το πνευμα δεν ειναι υλη μας λενε. (Το τι ειναι πνευμα πρεπει να μας το πουν αυτοι που υποστηριζουν οτι υπαρχει αυτουσιο.) Τοτε το πνευμα θα κανει πνευμα. Το πνευμα δεν μπορει να κανει αλλο απο το πνευμα. Ε, πως ρε τσαρλατανοι, ο Θεος – το πνευμα – κανει υλη, χωρις να προϋπαρχει αυτη ; Μα ειναι Θεος αυτος ο,τι θελει μπορει να το κανει μας λεν. Τι θα πει θεος και ξεθεος εμεις ξαιρουμε οτι απο το τιποτε δεν γινεται τιποτε. Αφου απο το τιποτε δεν γινεται τιποτε, τοτε ουτε ο θεος μπορουσε να κανει κατι απο το τιποτε. Θεος δημιουργος απο πρωτη αποψη δεν υπαρχει. Δευτερον : Μετα απο αυτον τον Ρωσσο ενας αλλος επιστημονας, Γαλλος αυτη τη φορα και πατερας της χημειας, ο Λαβουαζιέ απεδειξε οτι « τιποτε δεν δημιουργειται, τιποτε δεν εξαφανιζεται, τα παντα μετασχηματιζονται ». Αν και οι σημερινοι επιστημονες παραδεχονται οτι τα μεσα που χρησιμοποιησε τοτε, στην δεκαετια του 1780 ο Λαβουαζιε για το πειραμα του, δεν ειναι φερεγγυα, εν τουτοις με τα σημερινα εξελιγμενα μεσα για φερεγγυα  πειραματα καταληγουν στο ιδιο αποτελεσμα : στο νομο της αφθαρσιας της υλης. Αφου δηλαδη δεν υπαρχει φθορα της υλης, δεν υπαρχει καποιο τελος γι αυτην ! Και αφου δεν υπαρχει τελος, δεν υπαρχει ουτε αρχη της. Η υλη δεν δημιουργηθηκε ποτε ! Ουτε και θα εξαφανισθει ποτε ! Μονο θα μετασχηματιζεται παντοτεινα, στον αιωνα τον απαντα ! Τα περι δημιουργιας του συμπαντος δηλαδη ειναι κουραφεξαλα, αρλουμπες, σαχλαμαρες, παραμυθια για αγριους. Συμπερασμα τελικο : Δεν υπαρχει ουτε υπηρξε ποτε Θεος Δημιουργος.
Θεος κυβερνητης υπαρχει ; Ουτε αυτο. Διοτι αφου η υλη αυθυπαρχει, δεν εχει αναγγη να εχει καποιον στο κεφαλι της να της λεει πως να υπαρχει. Και αν υπηρχε Θεος δημιουργος, τελειος δηλαδη, δεν θα υπηρχε αναγγη να υπαρχει ο ιδιος η αλλος για να κυβερναει αυτο που εγινε με τελειο τροπο. Δηλαδη ουτε θεος κυβερνητης υπαρχει ! Σκεφτειτε κι αυτο : αν υπαρχει τελειος παντοδυναμος κυβερνητης, μπορει να κανει ετσι ωστε να μην χρειαζεται να ειναι παρων συνεχως για να κυβερναει. Μπορει να πει μα και δεν μπορει να κανει αλλοιως, αφου ειναι τελειος ντε, απο δω και περα να δουλευει τελεια ολο το συμπαν παντοτεινα χωρις ποτε να χρειαστει αναγκη για την συμβολη μου. Ετσι ομως θα αυτοχρηστευοταν και θα επρεπε να αυτοκτονησει. Απομενει οτι δεν το κανει για να μην αυτοκτονησει. Ειναι σοβαρα πραματα αυτα εκ μερους του ; Συμπερασμα : Δεν υπαρχει σοβαροτητα στην ιδεα περι υπαρξεως θεου κυβερνητη, δεν υπαρχει θεος κυβερνητης.
Δικαιος Θεος υπαρχει ; Οχι βεβαια ! Η προσωπικοτητα του καθενος γεννιεται και πλαθεται απο το περιβαλλον του, απο τα αναριθμητα περιβαλλοντα του ως και μεχρι το τελος της ζωης του. Αν υπαρχει Θεος, ε ρε γ/το, δεν πρεπει να το ξαιρει ; Τοτε πως βγαζει τον καθενα υπευθυνο  για τις πραξεις του και οχι τα περιβαλλοντα του ; Κι υστερα και να παραδεχτουμε οτι το οποιο προσωπο ειναι το ιδιο υπευθυνο για τις πραξεις του, πώς ο καλος Θεος ημων μας περναει ολους ανεξεραιτως απο την ιδια τιμωρια της κολασης ; Και στους ταχαμ πρωτοπλαστους ο Θεος τιμωρησε λεει τον Αδαμ και την Ευα διοτι παρακουσαν την εντολη του. Για να το δουμε κι αυτο : Η Ευα παρακουσε διοτι ετσι της εκοψε το μυαλο της. Το μυαλο που της ειχε δωσει ο Θεος, ετσι ; Το μυαλο που ειχε τις ταδε δυνατοτητες. Οχι πιο πανω. Αφου ετσι εκανε σημαινει πως δεν μπορουσε να κρινει να κανει το σωστο. Με τις δυνατοτητες του μυαλου που της εδωσε ο Θεος. Ε, αμα ηθελε ο Θεος να σκεφθει καλλιτερα η Ευα επι του προκειμενου, ας της εδωνε ενα μυαλο με μεγαλυτερες δυνατοτητες ! Και αφου θελησε ο Θεος να τιμωρησει τον υπευθυνο, ας τιμωρουσε τον εαυτο του ! Συμπερασμα : Θεος δικαιος δεν υπαρχει.
Παναγαθος Θεος υπαρχει ; Οχι βεβαια ! Λεμε για καποπιον οτι ειναι καλος και ΕΝΝΟΟΥΜΕ μεχρις ενος οριου, διοτι οσο καλος και να ειναι καποιος παντα εχει ενα οριο. Αν πουμε για τον Θεο οτι ειναι παναγαθος, ερχεται σε αντιθεση με τον Θεο τιμωρο. Διοτι αν λεμε ΠΑΝαγαθο, εννοουμε αγαθος, τέλεια καλος, χωρις ποτε κανενα οριο. Οχι μονο δεν θελει ποτε να κανει κακο σε καποιον εστω και για δικαιη τιμωρια ουτε οδηγειται να το κανει συμφωνα με τη λογικη του ουτε καν το γνωριζει. Το κακο το κανει καποιος συνηθως για να τιμωρησει. Το παναγαθος δεν παει ουτε και με την τιμωρια. Πως γινεται τωρα να σου λεει η αγια γραφη (το κορανι και ‘γω δεν ξαιρω τοσα αλλα αναχρονιστικα βιβλια περι φανταστικων υπαρξεων ) οτι ο ... παναγαθος Θεος ... τιμωρει κιολας ; Βρε δεν μα ς τα λετε καλα ! Ουστ απο 'δω ! Θεος παναγαθος δεν υπαρχει.
Τελειος Θεος υπαρχει ; Οχι βεβαια ! Ποια μυιγα τσιμισε τον υποτιθεμενο υπηρξαντα Θεο δημιουργο εκει στα καλα καθουμενα πριν την δημιουργια του συμπαντος, να τον δημιουργησει ; (Η μήπως βαρεθηκε να ειναι μονος μεσα στα σκοταδια ; Εν αρχη ο θεος εποιησε το φως μας λεν. Πριν την αρχη στα σκοταδια δηλαδη !) Ή μας λεν απο αγαπη εδημιουργησε. Δηλαδη αγαπουσε κατι που δεν υπηρχε και μετα το εκανε για να δωσει νοημα στην αισθηση της αγαπης του, ετσι. «ΓΙΑ ΝΑ» συμπληρωσει την αγαπη του. Του ελλειπε αυτο το συμληρωμα, το εφτιαξε ! Εφτιαξε ενα συμπληρωμα υπαρξης, δεν ηταν, δεν ειναι τελειος. Εστω και για καλαμπουρι να το εφτιαξε, σημαινει οτι του ελλειπε το ταδε καλαμπουρι. Αφου του ελειπε του Θεου αυτο το κατι, συμπαν, φως, ανθρωποι κλπ, σημαινει οτι δεν ειναι τελειος, και αφου δεν ειναι τελειος δεν ειναι θεος, δεν υπαρχει θεος δηλαδη.
Παντογνωστης Θεος υπαρχει ; Οχι βεβαια ! Αν υπηρχε θα επρεπε να αναιρουσε ... τον εαυτο του ! Τα παντα που θα γνωριζε την  μια δεδομενη στιγμη την αρχικη της υπαρξης του, θα εκανε οπως αναφερεται πιο πανω στα περι ... αυτοκτονιας του. Συμπερασμα : Θεος παντογνωστης δεν υπαρχει.
Πανταχου παρων Θεος υπαρχει ; Οχι βεβαια ! Και το λενε, αντιφασκοντας αυτοι οι ιδιοι που λενε οτι ειναι πανταχου παρων ! ! ! Στην λεγομενη αγια γραφη συνηθως ευρισκεται πανω στον ουρανο, μερικες φορες ομως κατεβαινει κατω στη γη, το καταδεχεται, θεος ειναι ο,τι θελει κανει ! Αν ο Θεος σας πει οτι βρισκεται στον ουρανο, θα υποθεσετε, ε, καπου εκει στον ουρανο. Επ’ ουδενι θα πειτε, ε, και στον ουρανο και στη γη, αφου ο ιδιος σας λεει οτι ειναι  εκει, στον ουρανο. Αν μετα σας πει οτι βρισκεται παντου θα πειτε για στασου, μας κοροϊδευεις τωρα ; Εσυ μας ειπες οτι βρισκεται εκει στον ουρανο. Αλλο πραγμα ειναι το εκει και αλλο το παντου ! Να καταλαβαινωμαστε ! Λοιπον, βρισκεται πανω στον ουρανο αλλα κατεβηκε κατω στη γη για να μιλησει κρυφα εκει καπου στο ορος Σινα στον Μωϋση, ετσι ; Ετσι ! Λοιπον βρισκεται πανω στον ουρανο και απο απο εκει στελνει εναν αγγελο να μιλησει ποτε στους ενα σωρο προφητες σου, ποτε στον Ιωσηφ, ποτε στην παρθενο Μαρια κλπ κλπ. Λοιπον δεν εισαι και εκει και εδω, δεν εισαι παντου, δεν εισαι πανταχου παρων ! Αλλα οι αντιπροσωποι σου εδω κατω στη γη, το παπαδαριο και οι «καθηγητές» θεολογοι, την κολοκυθια μας παιζουν. Πότε το παντου, πότε το εκει. Το γραφουν λενε τα ιερα βιβλια και αφου το γραφουν αυτα μπορουμε εμεις να αμφιβαλουμε ; Αυτοι, παπαδαριο και θεολογοι, βρισκουν τσαρλατανιες για να μας «αποδειχνουν» πως μπορει να ειναι το ιδιο το εκει με το παντου. Και περναν αυτες τις τσαρνατανιες στους αφελεις. Μεχρι ποτε θα υπαρχουν τετοιοι αφελεις ;
Επλασε ο Θεος τον ανθρωπο ; Α μπα ! Ο ανθρωπος επλασε τον Θεο ! Εξηγουμαστε : Ολες οι ιδιοτητες που αποδιδονται στον θεο ειναι ή περιπου ειναι ανθρωπινες, ενος πανισχυρου και σοφωτατου βασιλια. Στελνει ο βασιλιας καποιον σε μια αποστολη ; Στελνει και ο θεος ή Θεος. Διαταζει ο βασιλιας, διαταζει και ο θεος. Κανουν κατι καποιοι ; Αποφασιζει αλλοιως ο βασιλιας. Αποφασιζει αλλοιως και ο θεος ή Θεος. Υπαρχει περιπτωση να παει καπου αυτοπροσωπως ο βασιλιας ; Και ο θεος αυτοπροσωπως παρακαλω στους αρχαιους Ελληνες λογου χαριν ή ο Θεος στον Μωϋση. Ειναι σοφωτατος ενας βασιλιας ; Σοφωτατος, πανσοφος κιολας και ο Θεος. Ειναι παντοδυναμος ενας βασιλιας, ο Μεγαλεξανδρος ας πουμε που κυριευει, κανει δικα του ολα τα τοτε γνωστα μερη του κοσμου ; Και ο Θεος παντοδυναμος, εξουσιαζει λεει οχι μονο ολη τη γη αλλα και τα αστερια και τον ηλιο και το φεγγαρι ! Εχει ο βασιλιας γιο ικανωτερο απο ολους τους στρατηγους του, που αυτος θα τα βγαλει περα οταν θα εχουν αποτυχει ολοι οι στρατηγοι του ; Και ο Θεος τον Ιησου Χριστο γι’ αυτο δεν τον εκανε γιο του ; Αλλά τι πετυχε, τι εκανε τελικα ; Μια τρυπα στο νερο, αφου ειχε ερθει, κατεβει, λεει εδω στη γη πριν δυο χιλιαδες χρονια, ακομη μονο το ενα τριτο ανθρωποτητας να τον πιστευει και γινονται και λιγωτεροιοσο οσο περνούν οι γενιες απο ‘δω και περα !
Οι χιλλαδες αντιθεσεις, αντιεπιστημινικα και παραλογα που υπαρχουν μεσα στα λεγομενα ιερα βιβλια των θρησκειων μαρτυρουν οτι τα περι υπαρξεως Θεου, θεων, διαβολων, τριβολων, ειναι παραμυθια για αγριους.
Οι χιλλιαδες των διαφορετικων πιστευω περι Θεου, θεων κλπ αποδειχνουν οτι δεν υπαρχει ουτε ενας.  Αν υπηρχε ενας απο αυτους αληθινος θα εκανε ετσι που πραγματι ΟΛΟΙ οι ανθρωποι να πιστευουν σε αυτον για το καλο τους και οχι να τους αφηνει την ελευθερια εκλογης για το κακο τους. Δεν θα το επετρεπε καποιοι απο ολους ισα αγαπημενους ανθρωπους να ειναι προνομιακοι πιστευοντες σ' αυτον και οι αλλοι οι ποιο πολλοι να πανε στην κολαση.
Το εμποριο που γινεται καθε θρησκευτικο πιστευω αποδειχνει οτι οι πρωτοι που δεν πιστευουν στην πραγματικοτητα ειναι το ιδιο το παπαδαριο, οι ιδιοι που διδασκουν για να πιστευουμε.
Οι ανωμαλιες που βλεπουμε στο παπαδαριο, το ιδιο. Αν υπηρχε Θεος θα προστατευε ΟΛΟΥΣ τους διδασκοντες στο ονομα του οχι μονο απο καθε ανωμαλια αλλα θα τους κρατουσε εστω και σχετικως τελειους, αμεμπτους στα παντα. Δεν το κανει, δεν υπαρχει. Την κολοκυθιά θα μας βαζει να παιζουμε τωρα ;
Παπαδαριο – εγωϊσμος - επιστημη : Το παπαδαριο ισχυριζεται πως ο εγωϊσμος ειναι λεει των επιστημονων, των φιλοσοφων και γενικα των εχοντων ανωτατη σχολικη μορφωση, που δεν τους αφηνει να πιστεψουν στο Θεο. Ειπε ο γαϊδαρος τον πετεινο κεφαλα, τους απανταμε. Βρε σεις παπαδαριο, εσεις δεν ειστε που λετε πως ετσι ειναι γραμμενο στα ιερα βιβλια, ετσι πρεπει να πιστευουμε ; Αυτο δεν ειναι εγωϊσμος δικος σας ; Κι υστερα δεν ξαιρουμε οτι σε θεματα γνωσιολογιας οι επιστημονες, οι καθηγητες κλπ εχουν εγωϊσμο μονο οταν το εχουν ψαξει καλα καποιο θεμα ; Ε, στα θρησκευτικα θεματα δεν χρειαζεται να το ψαξουν και πολυ για να δουνε οτι ειναι χαζομαρες. Ρωτησαν πολλες φορες τον Αϊνσταϊν αν υπαρχει Θεος. Επειδη βαριοταν να εξηγει τα ευκολως εννοουμενα οτι δηλαδη Θεος δεν υπαρχει, συνηθιζε να τους επιστρεφει την ερωτηση : Πειτε μου πως τον αντιλαμβανεσθε, για να σας απαντησω. Αν του ελεγαν δηλαδη για "παναγαθο" Θεο, θα τους αντετεινε καπως οπως περιγραφεται εδω σ’ αυτο το κειμενο. Το παπαδαριο γλυτωσε την θρησκεια και τον Θεο της απο την ανακαλυψη της επιστημης πως η γη δεν ειναι πλατειά. Την γλυτωνει τωρα ακομη που η επιστημη ανακαλυπτει πως οι ανθρωποι δεν ειναι απογονοι καποιου Αδαμ και καποιας Ευας αλλα απογονοι της Λουσυτων αυστραλοπιθηκων, του homo erectus, habilis, neandertalensis. Θα μπορεσει να συνεχισει να την/τον γλυτωνει οταν/εαν στο εγγυς μελλον η ΝΑΣΑ ανακαλυψει εναν εξωπλανητη με ζωη ; Εχει λεειη ΝΑΣΑ μεχρι στιγμης, 47 υποψηφιους εξωπλανητες με ενδεχομενη ζωη. Η απομακρυνση των μαζων απο θεο/θρησκεια γινεται ολο και ισχυρωτερη απο γενια σε γενια. Οι ανθρωποι σκεφτονται ολο και πιο θετικιστικα και υλιστικα στο θεμα αυτο. Πως να τους σταματησει το παπαδαριο ; Η σκεψη, πιστευαν Μωαμεθ, Ιησους και προφητες, παραγεται στην καρδια ! Οταν λιγο-λιγο ανακαλυπτοταν οτι παραγεται στο μυαλο, το παπαδαριο με διαβολικα κολπα παλι, παλι εσωσε θρησκεια και θεο. Ολη η δυναμη του παπαδαριου ειναι οι πλατες που του κανει το κατεστημενο. Αυτη η υποστηριξη ειναι λιγωτερο αντιληπτη στα ανεπτυγμενα κρατη. 
Διαβολος υπαρχει ; Οχι βεβαια ! Σας παραπεμπω στην διπλανη σελιδα «παπαδαριο» στην παραγραφο ΔΙΑΒΟΛΟΣ.
ΟΙ ΑΘΕΟΙ
Πριν την εμφανιση της πιστης σε πνευματα, οι ανθρωποι ηταν ... αθεοι ! Καποτε οταν γινοταν προσηλητισμος των ανακαλυπτομενων πληθισμων απο τους ιεροκυρηκες, στη Λαπωνια επανω στη Βορεια Φινλανδια, ενας Λαπωνας ρωτησε τον ιεροκυρηκα : Τωρα που ξερω την αμαρτια που τιμωρει ο Θεος, αν την κανω θα με τιμωρησει. Ε, ναι του λεει ο ιεροκυρηκας. Αν έμενα οπως πριν χωρις να ξερω καν περι Θεου και την εκανα την αμαρτια, θα με τιμωρουσε παλι ; Ε, οχι, αν δεν την ηξερες δεν θα σε τιμωρουσε. Εμ τοτε, μου τον εμαθες αυτον τον Θεο για να με τιμωρησει ! Καπως ετσι μπορει να γενικευθει και το γιατι το παπαδαριο «ανακαλυπτει» λεει την υπαρξη του Θεου και την θεληση του στον κοσμο αρχιζοντας με το τι καλος που ειναι για να καταληγει πως για να σε κραταει να εισαι καλος πρεπει να ξερεις την τιμωρια της αμαρτιας. Ο αθεος ειναι απαλλαγμενος απο αυτην την χειραγωγηση. Δεν σημαινει ομως πως ειναι γενικα χειραφετημενος. Ουτε οτι αυτη η χειραφετηση τον βοηθαει αποτελεσματικα στην γενικη του χειραφετηση. Βλεπουμε αθεους να ειναι το ιδιο καλοι ή κακοι ή λογικοι οπως και οι θρησκευομενοι. Εξαρταται γενικα απο την διαπεδαγωγηση στον χαρακτηρα του καθ’ ενος στα επι μερους θεματα. Ο Σταλιν ηταν αθεος. Οπως λενε και για τον Χιτλερ και οπως ειναι πολλοι ουμανιστες πολιτικοι σημερα. Σημερα οσο πιο μορφομενες ειναι οι μαζες τοσο πιο κοντα στην αθεϊα ειναι. Συγκρινετε τις υπαναπτυκτες χωρες με τις ανεπτυγμενες. Κοιταξτε ποσος θρησκευτικος φανατισμος στις πρωτες. Σημερα στο Κογκο ο πληθισμος ειναι περιπου ενεα στους δεκαθρησκευομενοςι, εκκλησιαζομενοι. Στη Γαλλια γυρω στο 6%. Η αθεϊα στη Γαλλια ειναι πολυ μαζικη. Μια δημοσκοπιση του eurobarometer του 2005 στην Ευρωπη με το ονομα «special eurobarometer 225» περιεχει και το ερωτημα «πιστευετε οτι υπαρχει Θεος, αν ναι παρεμβαινει ή οχι στη ζωη των ανθρωπων ;» Ενας στους τρεις λεει δεν υπαρχει, ενας πως υπαρχει αλλα δεν παρεμβαινει στην ζωη των ανθρωπων και ενας πως υπαρχει και παρεμβαινει. Γενικα με αυτη τη δημοσκοπηση επαληθευεται αυτο που βλεπουμε ολοι πρακτικα στην κοινωνια : Αποφευγουν την θρησκεια και το πιστευω σε θεο κλπ οι ανθρωποι μιας κοινωνιας α) οσο πιο πλουσια ανεπτυγμενη ειναι, β) οσο πιο μορφωμενη ειναι, γ) οσο νεωτερες γενιες ειναι. Ανατρεξτε σ’ αυτο το site στο ιντερνετ για επιβεβαιωση. Στις Η.Π.Α. γινεται εξαιρεση διοτι οι πολιτες της ειναι κατα πλειοψηφια φρεσκοι μεταναστες και αρα κρατουν τα «πατροπαραδοτα» ακομη, μεχρι να ξυπνησουν κι αυτοι. Να καποια key-words για δημοσκοπησεις εκει. “American religious identification survey” 2008,  “U.S. religious landscape survey” 2008. 
ΜΕΡΙΚΑ ΤΣΙΤΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ :
Καρλ Μαρξ : Η θρησκεια ειναι το οπιον του λαου.
Λουκρητιος : Η θρησκεια ειναι θαυμασια για τον ανηξερο, χρησιμη για τον πολιτικο και σιχαμα για τον φιλοσοφο.
Γκετε : Ποιος αλλος απο τον παντοδυναμο Χρονο με χαλυβδυσε σε ανθρωπο ;
Γκετε : Θεοι ! Η μεγαλιοτητα σας τροφοδοτειται απο τις προσφορες και τις προσευχες των θυματων της κοινωνιας.
Γκαιτε : Δεν ειναι ο Θεος που κανει τους λογαριασμους μας στο τελος της εβδομαδας !
Λαζαρεβιτς : Το μισος μονο μπορει να διαπερναει τις διαφορες μεταξυ των θρησκειων.
Ντιρχαϊμ : Για να εχει κανεις εμπειρια απο τις θρησκειες πρεπει να τις δει πανω απο ολες αυτες.
Τασλιμα Νασριν ( μπαγκλαντες) : Αυτη η τρομερη αρρωστια του νου με το ονομα θρησκεια.
Χριστο Μποτεφ (1848-1876) : Η θρησκεια και ο κληρος ηταν για πολυ, και θα μεινουν ισως για πολυ ακομη, αναμεσα στους πιο σημαντικους εχθρους της προοδου και της ελευθεριας.
Τομας Παιϊν : Καθε θρησκεια που περεχει κατι που να σοκαρει το παιδι, δεν μπορει να ειναι δικαιη. (Ξερετε εσεις καμμια που να μην ειναι τετοια ;)
Γουιλιαμ Γουιλιαμς : Η χειρονομια της ευλογιας δεν προφυλασσει απο τον κρυο ανεμο.
Νορμαν Μαϊλερ : Οι θρησκειες εχουν τοσα πολλα χαλασει με υποπτο τροπο που κι αυτη ακομη η σωτηρια της ψυχης ειναι υποπτη.
Πρεμ Τσαντ (Ιινδια) : Το κυριοτερο στην θρησκεια ειναι ο φοβος. Καταργειστε τον και δεν θα μεινει ιχνος απο προσευχες, νηστειες κλπ. Εκκλησιες κλπ θα ειναι αδειες.
Σων Ο'Κεϊσυ : Μαλωνουμε παντα οταν μιλαμε για θρησκεια. ( εμ, αφου δεν υπαρχει λογικη εκει μεσα !)
ελληνικη παροιμια : Σφαξε μ' αγα μ' ν' αγιασω ! ( η ηλιθιοτητα του θρησκευτικου φανατισμου κατα τον μεσαιωνα, στα χρονια της τουρκοκρατιας)
κροατικη παροιμια : Για να ακολουθησεις τις δεκα εντολες, θα καταληξεις να ζητιανευεις στους δρομους.
Βολταιρος : Αν ο Θεος δεν υπηρχε, θα επρεπε να τον ειχαμε εφευρει ( εννοει : καλα που νομιζει ο κοσμακης οτι υπαρχερι Θεος, ετσι υποκειται ευκολα στη χειραγωση )
Μονταιν : Ο ανθρωπος δεν το συνηθιζει να αναπαραστα ενα αραχνιδιο, αναπαριστα ομως θεους με τις ντουζινες.
Παροιμια γενικως : Αναψτε ενα κερι στον Θεο και δυο στον Διαβολο.
Γερμανικη παροιμια : Οπως το εθνος κι οι θεοι του.