Ζουμε σε μια εποχη οπου η χειραγωγηση των μαζων, η κατασκευη της κοινης γνωμης υπερ του συμφεροντος των ολιγων ειναι στο φορτε της. Οι σημερινες σχεσεις ανδρων – γυναικων ειναι κι αυτες μεσα σ’ αυτο το πλαισιο, οπως τις θελει το κατεστημενο. Αυτο το αρθρο, ακριβως αυτο επιχειρει να αποδειξει. Επομενως δεν θα αρεσει στους μοντερνους δηλαδη στουσ χαζοχαρουμενους ανδρες οπως ημουν πριν και εγω ο ιδιος ! Ειπα και ελαλησα και αμαρτιαν ουκ εχω !
1. Η φυσικη διαφορα ανδρος και γυναικος.
Οι ανθρωποι διαφερουν απο τα ζωα. Ανδρες και γυναικες γενικως το ιδιο απο απο αυτα. Εδω εχουμε μια περιπτωση γενικης διαφορας. Απο εδω ομως μεταξυ τους ανδρες και γυναικες διαφερουν σεξουαλικως οντας οι μεν αντιθετοι απο τις δε. Οι σεξουαλικες αναγκες της γυναικας σκοπουν στην βιολογικη αναγκη της διαστολης. Αισθανομενη την διαστολη, αισθανεται απεραντη γλυκα. Αυτο για να αισθανεται την υπερ γλυκα οταν γενναει. Οταν δεχεται το σπερμα ειναι επισης πολυ γλυκο για αυτην. Ετσι η φυση «προνοει» να ευχαριστιεται η γυναικα μια σεξουλικη πραξη χωρις κατ’ αναγκην να φτασει στον οργασμο. Δεν ειναι αναγκαιο, οχι ομως και ανεπιθυμητο. Για τον ανδρα η σεξουαλικη πραξη ειναι διαφορετικα. Ειναι βιολογικη αναγκη για αυτον να εισχωρησει το οργανο του μεσα στο θηλικο και να εκσπερματωσει εκει. Η φυση κανει το θυλικο να θελει και πιο συχνα. Ετσι για το αρσενικο υπαρχει συχνα ευκαιρια για εκσπερματωση, εξασφαλιζομενης ετσι της διαιωνισης του ειδους. Φαντασθειτε εαν ηταν φυσικο για μια σεξουαλικη πραξη η γυναικα να φτανει απαραιτητα στον οργασμο και να τελειωνει εκει η σεξουαλικη πραξη, ανεξαρτητα αν ο ανδρας εχει εκσπερματωσει. Μπορει αυτο να γενικευοταν καποτε κι ετσι θα ειχαμε σεξουαλικες πραξεις χωρις την εκσπερματωση, οποτε αντιο οριστικα στο ανθρωπινο ειδος. Ο οργασμος της γυναικος ενδιαφερει αποκλειστικα και μονο την επι πλεον ευχαριστησή της, αχρειαστη για την αναπαραγωγη του ειδους. Εαν ζηταει απο τον ανδρα να καθυστερει την εκσπερματωση κοντρα στη φυση του, για να φτανει κι αυτη στον οργασμο, καταλαβαινουμε οτι ζηταει το ανωμαλο μονο και μονο για την επι πλεον ευχαριστηση της. Εδω ο ανδρας πρεπει να καταλαβει οτι δεν χωραει ιπποτισμος. Η γυναικα με την εισοδο του ανδρικου οργανου μεσα της αισθανεται περισοτερη ευχαριστηση απο τον ανδρα. Αν ο ανδρας κανει το χατηρι της γυναικας εναντιον της φυσικοτητας του, θα γινεται υπηρετης της. Ομως η φυσικοτητα του ανδρος τον θελει πιο δυνατο απο την γυναικα. Η φυσικοτητα του ανδορς τον θελει να μην νοιαζεται για το τι θελει η γυναικα. Αρα να κανει αυτο που αισθανεται ως βιολογικη του αναγκη και να μην γινεται ουδολως υπηρετης της. Οταν ο πιο δυνατος γινεται υπηρετης του πιο αδυναμου, σιγουρες θα ειναι οι φυσικες και οι ψυχολογικες αρνητικες επιπτωσεις γι αυτον. Θα γεννηθει ενα κομπλεξ κατωτεροτητας στον ανδρα και ενα κομπλεξ ανωτεροτητας στην γυναικα. Με μια λεξη ιδου η ανωμαλια !
Σεξουαλικη απελευθερωση και γυναικες
Με την ελευθερια η γυνη ωθει και τον ανδρα στην σε περισοτερη ενασχοληση με τηνσεξουαλικοτητα. Μακροπροθεσμα θα εχουμε περισοτερες σεξουαλικες πραξεις με περισοτερα προσωπα ωσπου τελικα να φτασουμε σε μια σεξουαλικη αναρχια. Τοτε θα μπορουμε να μιλαμε για κοινωνια απελευθερωμενη σε ο,τι αφορα την σεξουαλικοτητα. Απο αυτη την αποψη η γυναικα συμβαλλει θετικα στο κοινωνικο προτσές.
Καπιταλισμος και γυναικες
Η κοινωνια ασφαλως προοδευει μαζι με τον χρονο, οχι ομως απολυτα ευθυγραμμα με τον χρονο. Η προοδος δεν ειναι μονοδρομος. Εχει δυστυχως και οπισθοχωρησεις και σκαμπανεβασματα. Οι οπισθοχωρησεις, τα σφαλματα, διαρκουν αλλωτε λιγο, αλλωτε πολυ μπορει και χιλιετιες, ομως θα επανελθει στην φορά της ομαλοτητας, της προοδου. Μια οπισθοχωρηση επερχεται οταν στον ρουν της προοδου δυο αντιθετα συμφεροντα συγκρουονται και τυχαινει το συμφερον του σφαλματος να νικαει το λογικο στην παλη του με αυτο. Ιδιως οταν συμφερει στην κορυφη της πυραμιδας της κοινωνιας. Στην κορυφη της παρουσας κοινωνιας ειναι το οι διοικουντες του παροντος κοινωνικου συστηματος, του καπιταλιστικου. Οι διοικουντες εχουν τα μεσα τους. Τους νομους, τους πολιτικους που τους κανουν απο τη μια αλλα και τα ΜΜΕ αφ’ ετερου για να καλλιεργουν την κοινη γνωμη ετσι ωστε να ταιριαζει με τους νομους τους. Καμια φορα το συμφερον δεν παει με την φυσιολογικη ροη των πραγματων. Τοτε πρεπει να γινεται επιμονη προπαγανδα ως και πλυση εγκεφαλου απο τα ΜΜΕ. Σημερα ο καπιταλισμος εχει αναγκη απο πιο ειδικευμενο προσωπικο για εργασια, με περισοτερη σχολικη μορφωση. Εδω παμε θετικα. Εχει αναγκη και απο την παγκοσμιοποιηση που κι αυτη με την σειρα της εχει ακομη περισοτερο αναγκη απ’ αυτα. Εχει η παγκοσμιοποιηση αναγκη απο την επιεικεια απεναντι στις θρησκειες για να μην του ειναι εμποδιο η συμβιωση διαφόρων θρησκευτικων διαφορών. Σου λεει θελω εγω μια ταδε καπιταλιστικη επιχειρηση να παω στην ταδε αλλοθρησκη κοινωνια εισαγοντας εκει τους χριστιανους μου ; Ε, θα κανω προπαγανδα οτι δεν πειραζει. Σου λεει ειναι μουσουλμανος και θελει να εργασθει στην χριστιανικη Ευρωπη, αν μας κανει αυτος γιατι να μην ενθαρρυνουμε την επιεικεια του περιβολλοντος του σ’ αυτον ; Ετσι ενω μεχρι προτινος «εμεις οι χριστιανοι απο εδω, εσεις οι μουσουλμανοι ή αλλοι απο εκει» γινεται τωρα «ε, δε βαριεσαι, ας ειναι μουσουλμανος ή αλλος» τωρα «ανακαλυπτεται ποσο λαθος» καναμε πριν που δεν ειχαμε αυτην την επιεικεια. Εχει αναγκη ο καπιταλισμος απο περισοτερο εργατικο δυναμικο ; «Ανακαλυπτει» ξαφνικα ποσο ισες ειναι οι γυναικες με τους ανδρες για να εργαζονται. Αμεσως μετα ανακαλυπτει οτι εχοντας καποιο εισοδημα η γυναικα γινεται αλλος ενας καταναλωτης. Εχουμε δηλαδη ΚΑΙ διπλασιο εργατικο δυναμικο ΚΑΙ διπλασια καταναλωση. Με ενα σμπαρο, δυο τριγωνια ! Οπως καλα το λεει ο Μαρξ ο καπιταλισμος για να επιβιωνει πρεπει με την παροδο του χρονου να βρισκει συνεχως κολπα για να αυξανεται η καταναλωση. Τωρα το βρισκει με την γυναικα. Ομως δεν ειναι μονο αυτο. Καθ’ οδον ανακαλυπτει οτι η γυναικα ειναι πιο επιρρεπης στον καταναλωτισμο απο τον ανδρα ! Ωωπα, τριπλασιο συμφερον με την γυναικα ! Ανακαλυπτει κι αλλο : η γυναικα ειναι τελικα πιο φιλοδοξη απο τον ανδρα. Ετσι ταιριαζει περισοτερο απο τον ανδρα στο συστημα που ειναι αχορταγο στο καταναλωση στο κερδος και ο,τι συνεπαγεται. Ωωπα, τεσερις φορες το συμφερον απο την γυναικα ! Ανακαλυπτει πολυ περισοτερη πονηρια στην γυναικα, κι αυτο παει τακιμι στο συστημα αφου θελει το μεγιστο κερδος με την μεγιστη ευκολια και σε ελαχιστο χρονο ! Ολα αυτα απαιτουν τηνμεγαλυτερη δυνατη πονηρια. Ο καπιταλισμος βρισκει μεγαλυτερη πονηρια στην γυναικα. Ωωπα, φορες πιο συμφερον με την γυναικα παρα με τον ανδρα. Ανακαλυπτει ποσο η γυναικα ανδιαφερεται για την οικογενεια διοτι ετσι εξασφαλιζει μονιμα εναν ανδρα στο κρεββατι της που αλλοιως μπορει να μην τον ειχε. Σημειωτεον οτι ο θεσμος της οικογενειας ειναι απο τα ων ουκ ανευ του καπιταλισμου διοτι ειναι η βαση της κληρονομιας. Ο καπιταλισμος δεν μπορει να κανει χωρις την κληρονομια, χωρις το παιδι να διαδεχεται τον πλουτο του πατερα του και ετσι να συνεχιζεται και να επαυξανεται ακομη η συσσωρευση του κεφαλαιου. Οταν σταματησει η συσσωρευση του κεφαλαιου, αντιο καπιταλισμε ! Να ! Και εκτος λογος για το συμφερον του καπιταλισμου να προωθησει την γυναικα σε βαρος του ανδρα. Ο καπιταλισμος ανακαλυπτει πως η γυναικα μεσα στο συστημα του ειναι τουλαχιστον ΕΞΙ φορες προτιμωτερη απο τον ανδρα. Ομως μεχρι τωρα ο ανδρας ειναι η ραχοκοκαλια του συστηματος. Ειναι εναγκη να αντιστραφει αυτη η κατασταση. Ειναι αναγκη για τον καπιταλισμο, για την πονηρια με την οποια δουλευει αυτο το συστημα, να γινει η γυναικα η ραχοκοκαλια αυτου του συστηματος. Μα πως, σκεφτονται οι μεγαλοι του συστηματος. Πως αλλοιως αν οχι με μια μακροπροθεσμη προπαγανδα, σωστη πλυση εγκεφαλου ; Ετσι το φεμινιστικο κινημα οταν γεννηθηκε στην δεκαετια του 1910 με τις λεγομενες «σουφραζεττες», μπορει να ηταν αυθορμητο, μπορει και δημιουργημα καποιων καπιταλιστων που ειδαν απο τοτε το απεραντο συμφερον απο τις γυναικες. Παντως απο τοτε αρχιζει σιγουρα η προπαγανδα για την λεγομενη ισοτητα ανδρων γυναικων που στη πραγματικοτητα κοιταζει στο να βαλει τις γυναικες πανω απο τους ανδρες. Ετσι ακουμε απο τοτε τραγουδια π.χ. που ο ανδρας εμφανιζεται σε ρολο που πριν ηταν και φυσιολογικα της γυναικας. Βλεπουμε και φιλμς που παιζουν τον ιδιο ρολο. Βιβλια επισης. Γενικα ο,τιδηποτε μπορει να συμβαλλει στρην πλυση εγκεφαλου για να αντικατασατησει τον ρολο της γυναικας απο τον ανδρα, γινεται ολο και πιο συχνα. Βλεπετε τελευταια σχεδον ολοι οι ανδρες παιρνουν αυτοι το μωρο στην αγκαλια τους και η γυναικα κανει δηθεν το ποσο ευτυχισμενη ειναι που ο ανδρας της αγαπαει τοσο το μωρο τους, ειναι τοσο μοντερνος. Στην ουσια ειναι ευτυχισμενη διοτι σκεφτεται το ποσο δεμενος ειναι ΕΝΑΣ ανδρας σε αυτην ΜΕΣΩ του μωρου τους. Ολα αυτα τα επιτυγχανει δηθεν η γυνακα με τους φεμινιστικους αγωνες της ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι τιποτε αλλο παρα το αορατο χερι του καπιταλισμου μεσω των ΜΜΕ του. Ο καπιταλισμος, με τα ΜΜΕ του, κανει δηθεν πως ανακαλυψε τωρα το ποσο αδικο ειχε ο ανδρας που ειχε την γυναικα στο σπιτι και υπο τις διαταγες του, και αφου βλεπει να το πετυχαινει σιγα σιγα, «διορθωνει» λεει και το οικογενειακο δικαιο να ειναι στην υπηρεσια της ισοτητας ανδρος γυναικος. Στην ουσια το αλλαζει βαζοντας κυριαρχο την γυναικα στις σχεσεις της με τον ανδρα. Τω οντι πως να πιστεψει κανεις για ισοτητα στο ντουο της κυβερνησησης μιας οικογενειας ; Δεν ειναι γνωστο οτι πουθενα ο ιδιος ο καπιταλισμος δεν εχει στην διοικηση εξ ισου δυο ανθρωπους ; Μπορειτε παρακαλωνα μου δειξετε εστω και ενα θεσμο στην κοινωνια μας οπου υπαρχει ενα ντουο σαν αρχηγος ; Κακα τα ψεμματα : Δυο κοκκοροι στο ιδιο κοτετσι δεν χωρουν ! Ο καπιταλισμος θελει και την οικογενεια να υπαρχει για να διαιωνιζεται η κληρονομια αβανταροντας την γυναικα κιολας αλλα και προβληματα να υπαρχουν μεσα στην οικογενεια ωστε ουτε ο ανδρας ουτε η γυναικα να εχουν ορεξη για αλλες δραστηριοτητες π.χ. συνδικαλισμο, ενεργο πολιτικη δραση, και αλλα. Ο καπιταλισμος βρισκει κολπα πως να εχει πολλαπλασιο συμφερον. Με τις γυναικες ο καπιταλισμος εχει και ιδεολογικοπολιτικο. Οι εξι λογους που αναπτυξαμε πιο πανω συμβαλλουν στην εδυναμωση του αγριου καταναλωτικου καπιταλισμου αρα και στην εξασθενιση του υπαρχοντος πολιτευματος οποτε αναβαλλεται για πολυ ακομη η πραγματικη δημοκρατια και ακομη περισοτερο ο σοσιαλισμος.
Ο κομμουνισμος και οι γυναικες
Ο κομμουνισμος επαγγελλεται την ισοτητα των ανθρωπων μεταξυ τους. Δεν μπορει να αφησει απ’ εξω τις γυναικες αφου εχουν κιολας μπει στην καπιταλιστικη παραγωγη. Γνωριζει βεβαιως οτι κατι δεν παει καλα οταν δινεις δικαιωματα στις γυναικες μεχρι και ισοτητα, ιδιως τοτε, αλλα ειναι παγιδευμενοι μεσα στον κανονα τους για ισοτητα ολων των πολιτων. Πως να πουν τωρα οι γυναικες εχουν ομως αυτα κι αυτα τα ελλατωματα σε σχεση με τους ανδρες ; Τωρα που σχεδον ολες οι γυναικες εχουν πεισθει οτι μπορουν να εκβιαζουν και ολοκληρα πολιτικα κομματα με αρνητικη ψηφο ; Τωρα που καθε κομμα αγωνιζεται για να μη χασει εστω και ενα ψηφο ; Κανενα πολιτικο κομμα, προς το παρον, δεν θα πει την αληθεια για τα ελλατωματα των γυναικων σε συγκριση με τους ανδρες. Ειναι εξασφαλισμενες προς το παρον.
Ολες οι φυσικες διαφορες ανδρος και γυναικος γινονται αναποφευκτα αιτιες βασικων διαφορετικων νοοτροπιων αντιθετων μαλλιστα. Η θηλικοτητα θα προκαλεσει μια νοοτροπια ταδε, η αρσενικοτητα το αντιθετο της. Αλλά υπαρχουν ενα σωρο τομεις οπου η διαφορα ανδρος γυναικος δεν παιζει κανενα ρολο.
Τρεις διαβολικες πονηριες των γυναικων για να τις κοοιταζουμε :
Αφου ο ρολος του θυλικου δεν ειναι να εχει την πρωτοβουλια στο να επισημανει με ποιο αρσενικο να κατσει να το κανει, μενει να προκαλεσει τα αρσενικα να ενδιαφερουν για αυτο και ΕΠΕΙΤΑ να μπορει να διαλεξει. Πρωτο βημα λοιπον ειναι να προκαλει τα αρσενικα να το κοιταζουν. Δευτερο βημα να αρεσει. Τριτο βημα να διαλεξει απο αυτους που θα «προτεινουν». Εδω τωρα θα σταθουμε στο πρωτο βημα. Για να την κοιταζουν την γυναικα οι ανδρες προβαινει στα εξης κολπα : α) Αφου οι ανδρες θεωρουν το γελιο κατι το αυθορμητο, αυτη εχει μαθει να γελαει και οταν δεν ειναι αυθορμητο, οπως οι ηθοποιοι που γελουν σε στιγμες που το επιβαλλει ο ρολος τους. Οπως εχει μαθει να κλεει τεχνητα, ετσι και να γελαει τεχνητα. Γι’ αυτο ακουμε τοσο συχνα τις γυναικες να γελανε, να χασκογελανε για την ακριβεια. Α κι αυτο : οταν γελουν οι ανδρες αυτες παρουσες συνηθως δεν γελουν, διοτι δεν ξεχωριζουν για να τις κοιταξουμε. β) Αγοραζει παπουτσια που τα τακουνια να κανουν θορυβο κανοντας τους ανδρες να νομιζουν οτι φοραει τακουνια επειδη θελει να δειχνει πιο ψηλη. Αλλα τι να το κανει μια γυναικα να ειναι πιο ψηλη αν πρωτα δεν την βλεπουν ; γ) Οι ανδρες οταν περπαταν στο πεζοδρομιο ή στο δρομο μεσα στον κοσμο, συνηθως βλεπουν καποια ενδιαφεροντα μπροστα τους. Αυτο σε καποια αποσταση. Νομιζουν οτι και οι γυναικες κανουν το ιδιο. Κι αν ειναι διαφορετικα ; Δεν μπορει να ειναι διαφορετικα, αφου ειναι διαφορετικη αυτη ; Αφου το ενδιαφερον της δεν ειναι αυτη να κοοιταζει αλλα οι ανδρες να την κοιταζουν πρεπει να κανει κατι οταν ειναι στο δρομο ωστε να την κοιταζουν. Θα πρεπει να κοιταζουν μακρυτερα για να ελεγχουν προς ποια κατευθυνση βαδιζει καποιος. Ετσι θα μπορουν ευκαιριας δοθεισης να κανουν δηθεν οτι θελουν να πανε προς την κατευθυνση που του κοβουν το δρομο. Θυμηθειτε : καθε φορα που μια γυναικα σας κοβει το δρομο, κοιτακστε πισω σας για να δειτε αν συνεχιζει προς την κατευθυνση που σας εκοψε το δρομο. Θα εκπλαγειτε ! Θα δειτε με τα ιδια σας τα ματια οτι αλλαζει κατευθυνση ! Οτι δηλαδη εκανε ενα ζιγκ-ζαγκ μπροστα σας και πισω σας οχι μονο για να την κοιταξετε αλλα και για να σας υποχρεωσει να κανετε κατι επειδη μονο και μονο το θελει αυτη ετσι, ετσι, για να ισοφαριζει το κομπλεξ της. Οι γυναικες χρησιμοποιουν ή ενα απο αυτα τα κολπα ή δυο απο αυτα ή και τα τρια, αναλογα με τις δυνατοτητες και την πλεονεξια τους.